24 Ağustos 2009 Pazartesi

koltuk altını pişik yapan ıslak mendil

konuya direk dalıyorum! geçenlerde terledim ve duş almaya üşendiğim için 2-3 parça ıslak mendille koltuk altımı sildim. daha sonra koltuk altımda bir yanma hissi uyandı! aynaya baktım ve o rezil manzarayla karşılaştım! Kıpkırmızıydı ve kapatamıyodum :( daha sonra bunun sebebini ıslak mendille silmeme bağladım. çünkü ıslak mendil sadece sudan oluşan bir mendil deildi!! bilakis su çok azdı ve sabun adı altında bişi vardı. koltuk altım sabunlu kaldığı için tahriş olmuştu. bu yüzden size benden bi abi tavsiyesi yiğenler... koltuk altınızı ıslak mendille silmeyin, silseniz bile suyla durulayın! bu arada burada güncel konulardan bahsedecğimi söylemiştim daha 2. yazıda sıçtı bütün plan :D neyse artık olan oldu kalan kaldı kalan tüpler maden sulu kalıp atölyesi

3 yorum:

  1. ahaha bünye meselesi bunlar
    ben de evdeki gerçek koltukların altını sileyim gidip bari ıslak mendillen..fdghsfhgfhflkbmklvj

    YanıtlaSil
  2. öyleyse ıslak mendille değil de kuru mendille sil de sonuçları gör :F

    YanıtlaSil
  3. ıslak mendille sildikten sonra narin dil darbeleri ile yalamak gerekir aga yanlış yapmışsın, ocaktan arkadaşlar ile ağzını burnunu kırarak seni uyarmak gerektiğini düşünüyoruz.

    ramo akıllı olsun ulan!

    YanıtlaSil