20 Ağustos 2009 Perşembe

kendini gereksiz şeylerden sorumlu hissetmek

sabah saat 11-11.30 sırasında uyanıyorum. kahvaltımı hazırlıyorum. daha snra bilgisayarımın başına geçiyorum. ne hikmetse hiç bir zaman sevemediğim ve neden üye oldugumu hala anlayamadıgım facebooka saldırıyorum bi bok varmış gibi. işte o an fıttırıyorum! tamam çok bilindik sıradan bi konudan bahsediyorum belki, ne bileyim sürekli şöyle konusmalar geçer:
- ulan ne anlıyolar şu paylaşımmıdır ne bokumdur anlamıyom hammunnii
- vallahi yahu, bari bi boka yarasa..
falan filan. ama ben bunu söylemeyecegim, bu konuya başka bi yazımda(başka bi yazım olursa tabi) daha detaylı girişeceğim. söylemek istedigim şey şu. bu insanların bunu yaparken salak bi sorumluluk hissetmesi. şöyle bi grup açılıyo mesela: TÜRK BAYRAĞINI SEVENLER ! HEDEF BİR MİLYON !, ya da OBAMANIN BİLMEM KAÇ TANE FANI VARSA ATATÜRKÜN İKİ KATI OLMALI!! gibi... insanlara facebook sayfasında atatürkün devlet, millet vs. adına yaptığı konusmalar, görüşleriyle deil de; onun resimleriyle fan arıyor bu kişi. yani şu cümle yeterli bunun için. ulan rihannaya da aynı şekilde fan topluyo insanlar. ama anlatmak istedigim bu deil zaten. bu insanın kendini sorumlu hissetmesi, bunu yapması gerektiğini düşünmesi başlı başına bi hata, ve beni sinir hastası eden de bu kişinin bu sorumluluğu aldıktan sonra facebookta belli bi sayıya ulasınca, ulan milletime ne yararlı şeyler yapıyorum amk demesi. emin olun diyodur. sonra bu sorumlu milletini seven arkadaşımız bi de gidip akpye deil de chpye oy attımı ohoo tamamdır. bu insan kendini peygamber sanar artık. şu yazıyı okusa beni de vatan haini ilan eder :D sadece beni deil, o gruba girmeyen insanları, girip de arkadaş listesini davet etmeyen insanları hepsini vatan haini ilan eder. çünkü bu vatanı sevmek facebookta atatürkün fan sayfasına üye olup resimlerine bakmaktan geçer!! atatürkçülüğü bundan ibaret kılan hödüklere diyecek pek de bişey yok aslında... çünkü bu adama ne dersen de, ne kanıt gösterirsen göster kendi tezinle ilgili hepsini o amip kadar beyniyle çürüttüğünü düşünür. göğsünü gere gere evine gider, rahat bi şekilde yatağına girip uykuya dalar. ona bu rahatlığı veren şey nedir tahmin edin. facebookta atatürkü için fan toplamak, bayrak için fan toplamak, akpye deil de chpye oy vermek, iş yerinde ofisinde duvarına türk bayrağı asmak, coca cola deil de cola turka almak, anıtkabire gidip hediyelik eşya almak... siz seçin

1 yorum:

  1. zauhduashurashura cola turka ve hediyelik eşya kısmına ayrıca katılıyorum :D olm nedir lan o öyle her yere bayraklar asıp durmak? sanki bayrağı alıp götürüyorlar da kurtarabildiğimizi kurtarmak zorundaymışız gibi... bir yerde de hissetme bütünün parçası olma anlayışını, bir yerde de siktir et şu kollektivizmi dimi lan? ömer üründül müsün sen?

    YanıtlaSil