24 Ağustos 2009 Pazartesi

kameramı? hani nerde 8-)


inanmıyorum! bu adamın kameranın yerini bildiğine inanmıyorum, yani en azından eğer kamera yokmuş gibi davranıp programını o şekilde sürdürüyosa beni rol yapabilme yeteneği konusunda etkiledi nihat hatipoğlu ! beni etkilediği tek konu da bu zaten. bu insan yere bakarak insanları ağlatıyor! en somut örneğide annem :D yahu kadın! adam, Hz. Muhammed dediği an hüngür hüngür ağlamanın mantığı nedir??
kandil gecesinde elimde olan bi kaç kanaldan (star tv, flash tv, stv vb.) bişiler izlemeye çalışırken nihat abi çıktı geldi karşımıza! ve televizyonu başı açık izleyen annem birden başörtüsünü taktı. noluyoz lan havasına girdim doğal olarak! hakikaten noluyoz lan? tam bir anne davranışı ama hakkını vermek lazım :D neyse oturdum bende izlemeye başladım. yatar pozisyondayken oturma pozisyonuna geçtim!! birden öyle yapmam gerektiğini hissettim sebebini bilmiorm. bu da annenin yanında kalmıs, anneyi taklit eden çocuk davranışı işte... nihat abimiz başladı anlatmaya, bi süre dinledikten sonra farkettim. gerçekten kesinlikle kameraya bakmıyodu, bir an gerçekten kör olduğunu falan düşündüm adam çünkü ya kameranın yerini bilmiodu, ya kördü, ya da yere bakarak insanları etkilediğini düşünüyodu! (ben kameranın yerini bilmediğini savunuyorum kendimi sinirlendirmemek için ) tamam böyle düşünmesi doal, insanları etkilediği zaten ortada olan bir gerçek. sad but true ne dielim... etkilenme olayını biraz irdelersek karşımıza insanların mübarek ay, günlerde saçma bi duygusal patlama yaşamaları çıkar sanırım. sebepleri coca cola reklamında sıcak pide alıp eve getiren çocuktan, televizyonda artan demicem çünkü neredeyse başka birşey verilmiyo; dini programlara kadar uzanabilir. sonra din kullanılıyo diyincede Allaha ortak koşma, günaha giriyosun diyolar. ulan madem dinin kullanıldığını kabul etmiyosunuz bana neden iftar açma adına reklamı yapılan yiyecekler arasında danone danette'nin olduğunu mantıklı bi şekilde açıklayın!
neyse sinirlendim yine... konudan sapmak istemiorm uzadıkça uzar çünkü. anlatmak istedigim bu adama kameranın gösterilmesi gerektiğiydi. çünkü insanlara lan adam rol yapıyo yere bakıp sizi etkilediğini düşünüo ki etkiliyoda çoğunuzu desem, hade lan ordan hoşaf diyip FIHı basarsınız. o yüzden kamerayı gösterin diyorum, kameraya baksında bende yere bakıp insanları etkilediğini unutayım, unutabilrsem tabi!

(bu ara berzah alemi zeytinburnundamı lan?)

2 yorum:

  1. Abuk Sabuk Konuşma!!!
    Adam Tabi ki de Kameranın Yerini Biliyodur.
    Hem İnsanları Nasıl Etkileceğini Senden mi Öğrenecek Adam Koskoca Doç.Dr.Nihat HATİPOĞLU
    Kimin Hakkında Konuştuğuna Dikkat Et..
    Maksadın Herhangi Bi Şey Yayınlamak Olmasın Faydalı Şeyler Yayınlamak Olsun ki Hayır Dua Alasın Yoksa Halin Yaman...

    YanıtlaSil
  2. CcC hAdDiNi biLdiRmiŞsiN büNyAmiN kRdŞ ;( CcC

    CcC yA sÜr Ya PaRk @ CcC

    YanıtlaSil