24 Ağustos 2009 Pazartesi

hebele hübele andır dı siii




bu kadarı abartı ama artık ya! herşeyin bokunu çıkarmada üstüne olmayan milletimiz yine saçmaladı ve işte bunu yarattı! ve bu sahibinden comda kelepir sünger bob tişörtleri adı altında satılıyor!! yaw madem çakma bişiler yapacaksın bari sarı yapsaydın be arkadaş! ama tabi bununla kalmıyor!! sünger boblu tişörtler sadece gençlere yönelik deil! veletler içinde bol bol mevcut, sırf bu salak tişörtler yüzünden kendi aldıgım tişörtleri giyemez oldm, geçenlerde lisa simpson tişörtü de gördüm, yavaş yavaş simpsona giriş yapıyorlar. inşallah south parka el atmazlar :( ulan ayıp be ya! madem yapacaksın bari bi boka benzesin!! bi boka benzese zaten kimse almaz sende satamazsın bizde mutlu oluruz :D ! ama böyle çakma ötesi şeyler üretildiği sürece bok gibi para kazanacaklarını bilio adamlar, nabza göre şerbet olayı işte... bi insan düşünün. kral tvde ismail ykyı dinlio reklama girince kanalları gezio, cnbc-e'ye gelio sağda solda rakamlar olmadığı, borsadan konusulmadığı nadir zamanlardan birine rastlıyo bu arkadaş!! sarı birşeyle karşılaşıyo, 'bu ne hele??' dio hatta şöyle dio ''Bu NhE HeLe . ! ! ;) ''sonrada o efsane müziği duyuyo 'who lives in a pineapple under the sea? sponge bob square pants.. '' die devam edio. sonra gidio bunu söylemeye çalışıyo bi de. hebele hübele andır du siii sıpaç pap süker pent die. daha sonra arkadaşlarıyla halk pazarına gidio, bi bakıyo sabah gördüğü sarı şey!! ama sarı deil ! bu bi sorunmu peki? kesinlikle hayır. hatta daha iyi onun için çünkü önceden sarı olanı, 'kendince' ilginç olan insanlarda görmüştü ve deliler gibi küfür etmişti! 'BU NE HAMMUNNNİ TOP GİBİ HELE HELE' falan demişti. o zamandan kalma bi soğukluk vardı zaten sarıya karşı... kırmızıya atlıyor direk ve 5 liraya alıp eve gidiyo. o artık bi sünger bob fanı, tişörtü bile var!!!
ülkede böyle hödük bolken çakma mallar deli gibi para kazandırır. ha konuya objektif yaklasmak lazım bi de şu var. yani bu şekilde düşünceleri olmayıp da parası olmayanların alması da var. yadırgamıyorum fakat emin olun ben 1 tane doru düzgün sünger bob tişörtü alamayacaksam gidip kırmızı renkli bi tanesini almazdım, giymemek daha mantıklı gelirdi.

1 yorum:

  1. olm kesinlikle iğrenç bu durum! izmirde de tonla var ve south park'a da el attılar maalesef. adamın üstünde rauf denktaş var gibi görünüyodu allalla heralda kıbrıslı dedim biraz yaklaşınca gördüm ki aslında cartman'mış! o kadar benzetememişler ki inanamazsın... bir de bu rengarenk sıpaçpap tişörtlerini her gün eve giderken görüyordum ve siyah bile vardı! sponge bob resmen arap bajı olmuştu ya hayatımda öyle komik bi manzara görmedim!! o kış gününde sümüklerimi akıta akıta gülmüştüm kendimi tutamayaraktan

    YanıtlaSil