6 Eylül 2009 Pazar

YeTeR uLaN




2 kelimelik başlığı öyle büyüklü küçüklü yazcam die götüm çıktı. sinirlerim bozuldu. neyse vakit kaybetmeden direk bunu bu şekilde yazan insan müsvettesine bürünüp neden yazıyla aktarmak istediği mesajı bu şekilde verdiğini anlamaya çalışalım.
önümüzde iki 2 seçenek var.
ortaokulda okuyan, evde abisi veya babası kurtlar vadisi izledği için öğretmeni ne olacaksın dediğinde mafya olacağım diyen, zevk için yaşıtlarını hatta büyüklerini döven,günün 49 saati futbol oynayan internet cafede,counter strike, knight online tarzında oyunlar oynayan ( bu arada bu 3 oyundanda oynadım hatta hala cs oynuyorum:$ hayatımdaki o karanlık sayfaları; knight online oynadıgım günleri koparıp atabilsem keşke :( ), bu oyunları oynamadıgı süre içinde dersimli_şemo_41@hotmail.com crayz (crazy deil ha ona göre :D )_polat_15@hotmail.com , qarizmatikh_boy@hotmail.com tarzında msn adresi alıp kız mesenesi takas eden bir insan,

lisede okuyan, yüzü sivilce dolu , saçında 3 kilo jöleyle gezen, hayatın ondan ibaret olduğunu düşünen, profesyonel dj olduğunu sanan, ceza,sagopa,dj akman ve türevleri dinleyen, saçının sol tarafını kaldırıp farklı bir yöne bakıp fotoğraf çektirip facebookuna koyan, günde ortalama 7 kıza çıkma teklifi yapan, tabiki hepsinden red cevabı alan, içine 3 tane şarkı atcam die 8 kiloluk telefonu taşıyıp biyerlerinden ter akıtan, daha sonra o telefonun sesi dışarı veren kısmını eliyle siper edip senin benim gibi insanlar için ses kirliliği yaratan, ailesine isyan eden, sigara içen ve herhangi bir kavga çıktığında dövüşmeye her an hazır olan bir genç.

ben ortaokuldakini seçeceğim. internet cafeye gidiyorum, msne giriyorum ve bir nick yazmam gerekiyor!! işte o nick geliyor!
(li) :[ (ci) (L) (U) HaYaT BanA KeLeK AtMıŞ . . . KiMe Ne ? !! (li) :[ (ci) (L) (U) - İsmail Yk-TIKLAwww.osmancanmp3.com

daha fazla bu insana bürünmüş bir şekilde devam edemeyeğim yazıma! tiksindim yahu! neyse... bu adamın nickini bu şekilde yazması ben şuna bağlıyorum. 'ulan herkes odun gibi yazıyo, ben bir harf büyük bir harf küçük yazayım daaaa kızlar bana yazsın!!!' ben başka bir sebebi olacağını düşünmüyorum. en fazla zorlayıp bu adamın anarşist bi düşünceye sahip olduğunu, normal yazmak yerine bi küçük bi büyük yazmak istediğini söyleyebiliriz. HaYaT BaNa KeLeK AtMıŞ . ! yerine hAYAT bANA kELEK aTMIŞ.! yaz desen bu şekilde yazmaz ama!!! bu da anarşist olmadığını kanıtlar ehü ''. qwdpoıuwqd*0uwqd yahu herneyse üzerine yazılıp çizilicek çok da bişey yok aslnda konuyu uzatıp sizide sıkmayayım. klasik öküz. başka tanımı yok.

bu ara ilk resimde adam upland yazmıs ya qwd09uqw09uqwd09qwd öküzlüğün daniskası
şu sözümle kapatıyorum yazımı
UYUMUYORUZ ABİ!!! 8-)

3 yorum: