6 Eylül 2009 Pazar

THE BEST 10 SCENE'S OF ERIC CARTMAN



yahu aslına bakarsanız bi açıklama yapmadan direk enjoy ehü '', yazıcaktm fakat bi açıklama şart efendi!! elimdeki cdlerin bazılarının bozuk olmasından dolayı istedigim birkaç kısmı koyamadım. elimdekilerden çıkarabildigim ilk 10 budur. fakat bozuk olan cdlerim sağlam olsaydı bile 1. kesinlikle deişmeyecekti!!( gökçe buraya değişmeyecekti yazabilrdim ama ğ eklemek zor geldi o yüzden deişmeyecekti yazdım. sana kalsa ben türkçeyi katlediyorum ama öyle deil bu işler. şimdi de diceksin bi ğ yazana kadar milyon tane şey yazdın değişmeyecekti yazsaydın daha kısa sürerdi. sana tek bişey söylerim öyle bir durumda. haklısın 8-) )

2 yorum:

  1. elindekilerle iyi bir iş çıkarmışsın tebrik ediyorum.. emeğe saygı +RePpPPp sana puanım dohuz kankha..
    diğer kısma yorum yapmama gerek yok,kendin yazıp kendin oynamışsın :D

    YanıtlaSil
  2. kolin kazım r392ubr9 023 ubr9023ub 9r023ubr9023ub3rm902ub 902mur923u br239

    YanıtlaSil